Saturday, November 1, 2008

Aku halusinasi.

2 hari lepas

kelas start pkl lapan..ala...aku plak dtg pkl 9..
ahah..tapi malam seblumnye dah telan due biji panadol activefast.
panasnye aritu...mcm nak pitam..

1 hari lepas

pas makan, gi kedai bli 100 plus,makan ngan panadol activefast..klai ni amek 4 biji..ntah ar..saje je ske2..
pening lagi...
aku pon dah tatau ape yg berlaku nieh...rase len mcm..
tido dan tido..

semalam

bangun pagi,pergh...badan rase sengal bangeet!mate rase pedih,kepala jadi pening.
tapi takpe..layankan aje...telan lagi 2 biji panadol activefast bersama dengan 100plus.
malanye..
time nak g dinner under klas, perwatakan ok dan sihat,bile kene aircond,badan rase seram sejuk..huhu...
tapi tetap kuatkan smgt shgga dinner abes..

harini

bangun pagi,aku rase sungguh sejuk..adkah aku demam?
jadi,aku bertekad g klinik Dr. Azian.
ye,hasilnye aku mengalami demam panas.pergh..teruja sungguh.!!
dah lame tak kne..
sehingga skang,kplae masih pening
ahaks~!

2 comments:

Aishahtur said...

weh nk jangkit bleyyh?

Deeno said...

eh..apesal nih..?
ah takdek2..aku nk demam sorang2 jew..