Monday, January 5, 2009

AWARD


Assalamualaikum...

hoho..aku dapat award ni daripada Najibah . Nampaknye,kehadiran aku kat dunia blog nih disedari.hehe.
Thanx Jie!


Peraturan untuk menerima award ini ialah:
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag



1)


2) Tentang pemberi Award ni
-beliau aku kenali dengan nama Najibah
-berumur 22 tahun
-fasih berbahasa German dan mempunyai keluarga angkat di German klu tak silap.
-blognya banyak menekankan peringatan dan ilmu.
-mempunyai semangat juang dan cintakan Islam (i support 110%!!)
-peminat lagu nasyid dan juga mempunyai sahabat di Nasyid.fm
-nak tau lagi pasal beliau? sila ke blog Jie


3)sepuluh fakta/hobi diri saya
-kuat tido
-gemar melihat aksi orang sekeliling
-tidak ske membace,tapi cube pakse diri untuk membace gak.
-respek kt orang yg lebih tua dan sayang kat orang yg lbih muda.
-ske wat lawak yg orang takleh paham,hanye org2 tetentu je paham kot.
-gemar berjalan jika ada masa.
-kekadang mudah lupe..owhhh..
dah..dah...takde pape lagi kot..aku just orang bese cam orang len gak.
-tengkiu..

4)10 penerima award ini seterusnya
FaridBadarul (silakan)
Deena
Cato (Aishahtur)
Karkadewa
...
...
oh ye..sape nak lagi?aku tak rmi sgt kenalan ..sila ajukan ye :)

5) Mari melawat...mari melawat..

2 comments:

Panglima Perang Cyber said...

salam...

harap dapat join team BPN..

semua info ada di blog saya.

salam perjuangan hingga kiamat...

Anonymous said...

x pyah nak forward kat ak yang taf ni ar....

ak bg blik nnt kat ko..