Saturday, September 20, 2008

Kene Tagged la.

Tagged From : Deena
Rules:
* Link to your tagger and post these rules on your blog.
* Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
* Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
* Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.

Seven Facts of The Wonder of The World.

Owh, ini jam kene tag plak.So, i try my best to serve all de truth about my fact :)

1. Aku,anak ke 4 drpd 5 orang siblings. Atas smer akak,yang bwh adik laki. Kirenye aku ni anak laki sulung dalam family ar kowt. So, kekadang banyak keje ditentukan dan dibebankan kepada aku. Ala,takpe, xtdahal la. Lagipon, dalam family, aku sgt mesra ngan adikberadikku!

2. Aku penah jatuh mto dulu,sangat sakit. Adekah akibat rempitan?..owh tidak, ini akibat kesilapan sendiri kowt.huhu. Masetu masih blaja lagi. Skang pon masih nek mto,tapi dalam keadaan yang damai. Bawak pon bwk 40km/j jew. Serius Gaban!

3. Pernah menghasilkan satu pengalaman cintan yang tahik selame 3 tahun . Pastu aku trus berfikir, 3 tahun lalu aku telah mensia22kan mase yang begitu bermakne. Mase ni gak la, byk setan2 menguasai diri. Aku juga banyak belajar daripada pengalaman ini. Ingin kembali mendapat keredhaan-Nya. Aku amat menyesal.

4. Aku seorang yang pendiam, kadangkale. Tidak kesah jika ade orang yang mengutuk,mencaci,mencakap yang tidak2 pasal aku. Tapi, amat pantang jika seseorang itu berkate yang tidak2 terhadap orang disekeliling aku spt ibubapa,adikberadik,KAWAN. Aku sangat pantang,biar mereka kutuk aku,tetapi jgn orang2 ini. Sebabnye..aku mempunyai satu sifat pendendam yang amat sangat. Aku nak kikis sikap ni.

5. Aku juga sgt pantang jika ade orang yg kejutkan aku tido semasa aku sgt lena tidur. Bende ni sering terjadi kt mak aku. Coz,mak aku kejut,then aku termarahi. ( Sowwy Mak ,dalam keadaan mamai.) . Lepastuh bile dah normal,aku trus pujuk mak aku. Dan beliau kate, " alah, mak dah tau dah..adi(name manje) mmg camtuh " . Aku amat sayang Mak aku! Beliau Understanding. Mak!!!!!

6. Pernah mengalami satu jangkamasa yang mana waktu tuh aku sgt jahil. Jahil macamne tuh..taklah begitu heavy tapi bley tahan la.Cukuplah aku ckp intro die jeww. Bile pikirkan blek,rupenye dah banyak dosa dan noda dan juga bermacam2 jenis orang yang ada kt dunia ni. Skang aku masih lagi trus mencuba kepada yang positif.

7. Aku berhati kuntum..? owhh..ye kowt. Mudah touching..bile satu aspek tuh menyentuh kepada sedih,keAgamaan,kesusahan,kesungguhan,kecekalan dan yang heavy2 lah, aku mesti touching gilew2. Pergh!


7 of heaven manusia yang aku nak tag..?
( aku tak penah tag orang,so try test tgk tag orang neh.
)

  1. - Hpp Hafiz (member skola dahulu kale )
  2. - Unle Muaz (aku sgt berdebar2 untuk mentag die.hehe cayalah uncle.)
  3. - tyha ( saje nak tag anda,hope it's ok yahh )
  4. - ...owh,aku tiada kenalan yg ramai lah
  5. - ...tiada juga
  6. -...nothing here.
  7. - ...heeee.

p/s : soowwiiee deena, baru wat tag neh, actly, no enuff time to write somethin,even tgh pikir nak post pew lagi. dan lagi. so, inilah sket2 fact about me keyh. :)

3 comments:

Anonymous said...

hahaha,klakar,ti aku jawab tag ko,ak de misi nk selesaikan...meh lawat fp aku!

AbcdeFtyyhahh; said...

kena tag balik :P sila jawab (post 27) :)

SitiNurGagah said...

tag aku weii wakakkakak